kroppen är trött och jag protesterar

I går så jobbad ejag  själv på babysimet rolgit var det olärorikt ingen gågn är ju den andra lick om man sägar så. Och det går inte alltid att följaplanerning men har gjort så då får man inprovisera så jag hoppas att föräldraran trivdes med mig i vattnet som instruktör när jag även är själv. efter åt så komm svärmor o hämtade mig för oliva var  där ute hos dom o robban hade åkt i väg mott örebro. så vi vart här ute under dagen ochkvällen . men jag var helt slut i kroppen o trode det ksuell bli en tidig kväll för både mig och Olivia men så blev det itne. oliva somna strax innan9 trort att hon iten ahde sovit någon midag. och jag gick o la mig vid 12 tror jag en då vaknade tössen till igen o fick sin jobbiga hostatak som hon har nu under kvällarna  så   vi somnade väl inte fören halv 2 tiden så jag är fortfarande licka trött i kroppen. ingen störe ville så jag hoppa satt jag får en lite midags vill med olivia innan vi ska iväg.  för i dag jag vi till mon morbro o fira hans dotter som fyller år. Och jag ahd eju tänkt att handal en persent i går till henne men så vart det itne när  ajg hanma här eller att jag skulle ha gjort det i dag man är så tröt så ajg orkar nte att tänka tanke på stan nu så får se vad jag hittar på. i från oss.  vet att dom andra i släkte tänker ge pengar men jag rä så tröt o sur på det hella.. för när jag önskar mig pengar så får aldrig jag det man allt o alal andra får det min bröder o min kusiner förstår itne vad felet är att inte jag med kan få det. Men när jag var yngre så fick inte någon anand et häller för min mormor sa alltid ja man vet iten vad ni läger penarna på men fårn att  några i våran släkt var äldra o önskade isg pengar så har dom fott det ochnu efter hand så har min bröder med fott det man jag har aldrig unde rmitt liv fott några pengar av min mammas släkt mer en min familj då. men det gänder itne ofta. så i ren protest så gör jag itne det jag häller spelar ignen roll vad dom sak ha pengarna till jag har alltid fot sparat min egna pengar som jag själv har tjänt eller fott i veckopenga.  så dom får tycka at jag är hur dum som hällst men  så är jag funtad. att det ska va rätt vist. För står itne vad  det rä för skilnad på mig och dom andra. för jag har aldrig varit den som bara låter pengarna försvin jag vill ha koll på ekonomin o gärna kunna läga undan pengar för att kunna unna mig och min familj något. men då  måste ju dom förutsätningarna finnas vissa månader så kanske det itne  gå o andra kanske man kan läga unda extra mcyket.  ne nog om detta nu.  nu ska jag lysna på konser här med sora o oliva som sitter o plingar på kibord här med microfon o saker så sak luta mig tillbaka o lysna på det juvliga melodin o sången min dotter kan åsta komma


Kommentarer
Postat av: Sarah

Var du nöjd med gårdagen då? Hur länge håller ni på?



Skönt att ni är nöjda med förskolan. Japp vi står på kö till örtagården och hoppas få en plats till vintern.



Alvin hostar också här hemma. Får hoppas barnen våra blir friska snart!

2010-09-26 @ 21:00:51
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!