jag ska ertjäna

 vad ska man ta sig till. Mår inte dåligt men åndå så är det någon som knakar mig på axen o säger till mig " du ta tag i det här nu vist du trivs men du vill ändå ändra på det!" och så är det verkligen.  tror att jag intalar mig väldigt mcyet om att jag trivs och är nöjd men riktigt så är det inte har jag kommit på. Varför sak jag försöka intala mig det när jag kan göra något åt det hela.

 nu undrar säkert ni alla som läser vad är det hon pratar om jo. saken är den att jag har gått up i vikt vilket märks väldigt mcyket på Grund av att jag inte kommer i visa av min byxor, kläningar mm.  dom är tajta över rumpan vilket jag är glad över att jag har fått en väldigt fin sådan. Man jag kan inte knäppa dom för jag har fått en magae med. Nu menar jag inte att jag har en stor mage men jag har en liten bula. och  jag vill få i ording på det här. det är dräfr jag har börjat gå rask promenad nu 3 gånger i vekan. Men när jag stälde mig på vågen i går så hade jag gått upp mer. Det tjändes som ett slag i ansiktet. efter förlåsningen så  var allt borta jag hade inga gravid kilon någon stan. Men sen n'är man slitade amma  så har dte hänt saker det är sen dess jag har gått upop o jag har mått bra av det och det säger jag inte att jag inte gör nu . Men jag vill gå ner i alla fall 8 kilo och komma mer i form känna maig lite mer frisk kry o pigg. men allt det där suget jag har i kroppen gör mig tokigt.  Jag äter bullar kakor, godis chips mm.  nämn det så äter jag nog det. Det har vart väldigt mcyket bak här hemma o jag försöker att vi bara ska baka brö-d -under vekorna nu. och under helgen kan man una sig lite men så är man i väg i blan o folk fyller år.  så sn'lla någon hjälp mig nu med tips på vad jag kan göra åt mitt sug jag har i kroppen. och bra träningsformer och ställen där man kan tränna untan att känna sig utanför o uttitad. Och är det någo som vill träna med mig. Tror det är roligar om man går med någon och då akn man inte köra med undanflykter  till sig sjävl.  jag vill bara bli av med lite runt magen . o känna att jag är tillbak till mig själv. Såg en bild på mig i bikini nu när fotona komm o jag såg  ju ut så där. med en lite hängande mage jag vill  få den lite fast. och så är det så att jag vill komma i fort o göra något med mitt liv med. jag rider inte längre, jag går itne promenader varje kväll som jag o en vändigt go vän gjorde i många år i hopp sommar höst vinter och vår.  varje vardag kl 9.  Så någon mer som känner sig som mig o vill ta tag i saker så kan vi göra det i hopp. Ja nu ah rjag vart väldigt ärlig känner jag . o fått skrivit av mig lite. nu så är det något som sak upp här o sedan så är det mellan mål som tsår på schemat


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag skulle själv behöva gå ner några kg i vikt men har varken tid eller pengar över till det. När man går hemma och har tid över blir det lätt att man ställer sig i köket. det är nackdelen med att vara mammaledig eller arbetslös :/



Undrar också hur jag ska klara detta!

2010-09-21 @ 19:28:34
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!