jag har en till blogg

i dag så had ejag lite tråkigt så  jag höll på lite med datorn jag jag bästemde mig för att starta en till blogg.. så nu har jag det. här är den nya bloggen och den hetar stor som liten bagare och då kan ni ju förstå cad det är för någon slaks blogg.  jag kommer att dela med mig  av mina recept på olicka bakverk jag hopaps att ni kommer tita in där o använda något av recepten som kommer att finnas där.  ska läga in lite recept i dag tänkte jag om jag hinner o orkar ananrs så ska jag försöka med det i morogn. men tyck gärna till om den redan nu .  


Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt att nu fick pencilin mot hostan, hoppas den försvinner nu. Hoppas allt är bra med er annars.

Trevlig helg!



Ps kul med ny blogg ds

2010-10-01 @ 08:29:42
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!