helt slut

GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING  vill jag börja emd o säga ..

 så det  har vart  fult upp i dag öppethus på olivias dagis o sedan så har jag styrt o fixat hr hemma emd mat o bakat  o så vidare tills alla kom men det var bara den närmsta släkten min moster med familj o robbans   bror o mamma o pappa och så vi så  så mycket mat vart det inte  men det blir ju ltie i alla fall  o så vill man ju att dte sak se fint ut hemm så d¨städnar man ju med fast än det inte skulle behövas när an har små baran som äter med för  då blir dte mat på hela golvet i alla fall. nu  sak jag ta o sova godd natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!