god morogn.

 Ja då  har man vart ute i det kalla morognvädret var ingen direkt värme ute i dag. Nästan så man kan tror att det kommer bli vinter tidigt i år. Men det år sådant som märkas  har i alla fall hört något om att det lutar åt att vi kommer får den kalaste vintern på länge så det gäller att handa  på sig varam vintet kläder.
lyxa till min frukost lite i dag mumisg  gott vart det.

Eller vad tycker ni när ni ser bilden. när jag var ute o gick mitt morogn var så  gick jag även för bi afären o köpte mig n ostfrala vart sugen på det.  så på ostfralan har jag ost marmelad och gurka och den andra är det keso gurka tomat och lite aromat.  en kom med the och ett äplle allt gick ner i magen eller nästan sak inte jug a äpllet var lite gårt så jag lämnade 1/3 av äpplet.

Annars  nu så sak jag tita efter jobb o så  funderar jag på att starta upp en grej men får se hur jag gör med det. inget jag stressar med i alla fall.

häromdagen så fick oliva måla här hemma det vart en stor bild o mycket målande både på papret henne o stolen:)

 hon ville inte sluta ritta så det blev en stpr tekning va det hela så fick dela upp den när jag fotade bilde.

jaha ska väl ta tag i det här som sak göras här hemma..


Kommentarer
Postat av: sandra

gott det såg ut=)

2010-10-01 @ 12:37:24
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!