dag för bi o kvällen knakar på.

Aaa dan gick fort i dag med.  oliva sover o jag är sj'lv hemma  gust nu R är i vag på vitta hästans match så nu sitter jag här  i vardagsrumet. o ser på idol. för det finns ju inte allt så mycket o se på tv. när man blädrar. gust nu är det reklam så  då skriver jag lite här o så håller jag på med lite kvälls matt till mig o till R när han kommer hem.  så det blir att värma lite rebenspjen o så hålle rjag på o göra vitlöksbröd till det. och så ha jag lite morotstavar med att kanpara på mums vad gott det kommer o bli. :) det är så att  det vatans i munen känner jag. är hungrig nu i dag gjorde jag pankakor till midag för oliva har inte fott det på länge o hon älskar det men det är ju något som man själv inte äter så mycket av för det försat blir man så mätt av matosen som blir när man steker tycker jag och då får man itne i sig så många efteråt men då är det ju bra att kunna göra så här så  kan man som vuxen äta lite mer vuxen mat. Fast olivia tycke rom rebenspjäl med.  Ne nu är det snart klart här så sak göra i ordin lite här famrför soffan ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!