då var vi tillbaka till vardagen

Ja olivia är ju itne så sjuk så hon måste va hemma längre o läkaren sa att dte bara va att släppa i väg med henne till dagis o så vart det med.  med släpade gjorde jag inte. hon tyckte det var rolgit att komma tillbka till sin vänner o så fick vi reda på att det snart var fotografering på förskolan med.  så det ska bli skojigt att ha hjär hemma sen blid på alla hennes dagiskompisar  och så får man välja sjävl i fall man vill ta protretbild eller ej. o det tycker jag är bra för då kan man välja lite själv o så slipper men att man tar vrje år kanske för det r' ju itne allt för biligt. Annars så ha rjag gått mitt träningsvar o ajg sitter nu här o äter min frukost o har innan det tita efter jobb vart ine på facebook och skrivit lite till folk som hade skrivit till mig. nu så  ska jag to  o äta up sedan så blir det duschen. sen så blir dett at göra i ordningsdig o dra ner på stan för o handla tunavantar till tössen för det behövs nu i höstvädret när dom är ute o leker.  och så är det bestämt träff med L i dag med blir  väl att ta en fika o snaka jobbsäökande med tanke på att båda sitter i samma båt.  ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!