då var det kväll

I morogn så sak jag ta i tur med sådant jag har skutit upp så hoppas att jag får det gjort o inte kommer på några duma undanflykter. jag sak delvis ner till arbetsförmedligen i morogn något som jag inte tycker är roligt. känns nästa som att man får en dum stämpel på sig att jaha kan du inte få något jobb.  men hoppas det itne kommer  va massa kö där utan att det kommer  gå fort. sen så ska jag ta o peppa upp mig till lördag för då så ska jag stå på helt egna ben. tjäns både läskigt och väldigt spänande för jag vet att jag kan om jag bara vill o jag har det jag behöver.  men nu så ska jag vänta på att R kommer hem fårn vittahästen matchen så vi kan myssa  lite med varandra i alla fall ge varandra en puss o en kram för det har inte hunits med i dag.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad händer på lördag då?



Vi har sökt plats på förskola till Alvin och står nu på kö. Detta var dock i april så jag bör nog ringa och kolla läget snart.



Hur känns det för er med eran förskola och allt? Trevlig helg!

2010-09-23 @ 21:14:15
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!