snart på fots igen

 är hemma för andra vändan nu inna jag ska tillbaka ditt jag är o jobbar i dag. Mycket att ta in o göra men trivs med det. :) och så jobbar jag till 21.30 ca o sedan blir det att komma hem o myssa med den käresta här hemma och sedan i sänge för det är ju en dag i morogn med. känner mig lite sliten med tanke på att jag  gick upp 4 i morse men ändå pigg kan inte klaga att jag är tröt i alla fall. men det känns lite i kroppen svårt o beskriva. 

Prinsessan våran fick va hemme i dag i fån dagis så R är hemma o vabar i dag.  hon kräktes två gånger i lördas o så hade hon lite feber i lördas kväll i går var hon inte så pigg. Och i lördas när hon vaknade så var ena ögat på henne helt igen gägat  och nu så är det lite röt  och rinne så  vi  får ävl se tänkte jag ger det tills i morogn o sedan får jag ringa o rådf¨råga annars i alla vi sak kolla upp det så det itne är ögoninflamation.  Men vi hoppas inte på det och håller en tumme för att det inte sak ske eller va.  annars så är hon lite  snorig men det är ju sådan  årstider.

nu här hemma så står min kära familj o bakar chokladbolar.  oliva är helt tillsig o vill ha nu o pappa står du får vänta ett tag måste blanda klart o rulla dom.  heheh så söta så är min bagare.  se  i fall dom blir något roliga med :P

Ne dags att avsluta o tänka på o göra sig klar för att gå mott jobbet igen.. hoppas ni har haft en rba dga i höst vindaran.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Går ni alltid på öf i kyrkan på onsdagar? Olivia är ledig då? Skulle vara kul om vi kunde träffas där nästa vecka isf?



Angående frågan nedan.

Jag tar på Alvin överoll när det är kalt (nästan minus). Är det varmare ( runt 10 g) blir det skallkläder med flis under. Man märker ju om de blir lätt förkylda lr annat så kanske de behöver varmare kläder. Alvin har jag klätt varmare nu när jag märkt att han lätt blivit sjuk.

2010-10-20 @ 20:16:38
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!