okej nu kör vi.

 ja det äe väl bra o sätta i gång i dag är det en sådan här halvtråkig dag  jag sak springa i tvät stugan o städa här hemma. men funderar även på att baka bröd men får se vad jag hinner.

Jag känne rmig ju med ås där det är ju något som liggar o retar mig i halsen jobbigt är det så jag har inte vägat tränat dena vecka men vill att det släpper så att jag kan  fortsäta med att träna.  vad händer annars hos er. Här utan för mitt förnster är det perfäkt städ o pyslarväder ute det är går vita moln på hela himmelen  och det blåser friskt till o fårn.
 ne  är väl bara  till att sätta igågn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!