nu börjarmin helg

 ja för min del började jag min helg vid 10 tiden då jag sluitade min pass  som jag hade i dag. så nu  är man nu duschad och ska fixa till sig det sista inna man sak hämta prinsessan  då bär det av till stan där  vi sak möta upp bestemor. Sedan bär det av till henne. DÄr  jag kommer stan under kvällen och olivia blir upp hämtad va sin pappa. För i kväll är det scrapbooking kväll något jag sätt fram i mott länge nu för det var ett tag sedan det blev av med något. Så jag hoppas på att jag få många ideér  och har med mig  mitt skapande när kvällen närmar sig.

Så nu ska jag styra o pka i hop alal sker som ska med.  ha en toppen dag o helg.

I morogn är det jobb igen på babysimet och sedan så är jag ledig resten rätt skönt.  o i moorng bär det även av till åtvidaberg för att firamin farfar som har fylt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!