några dagar har springit bort

 det skänns som någon har rövat bort en massa dagar för mig men jag vet ju att så är itne fallet. jag har ju jobbat denn här veckan så det är ju där timmaran har gått o så har man ju velat då att ta den tidne men har med sin prinssesa. trivs bra med detjag gör nu och  vi får väl se hur mcyket jobb dte blir framöver för det är ju bara ett extar jobb... Men man sak ju börja någon stans brukar man ju få höra.
Men det känns som om jag inte gör annat en börjar någon stans o så leder det ite till något mer. än att jag jag blir mer erfaren.  nu i dag så är det städning som står på mitt schema o så sak jag ta ner alla vår hös och sommar kläder ner till källaren för det verkar som att vi  går mott kallare tiden  i går var det ritigt klar uta o det har ju vart felr än den. snart så blir det  overål för dom små liven med.

ja jag ak  vl ta o sätta igågn snart här så  vi får det sjort inna kvällen msygger sig på.. för det måste bli en tidigt kväll för mig i dag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!