månge bollar i luften nu.

 jag och oliva ha rmånga bollar i luftenh är hemma  nu o det skänns nästan som att jag inte har kol på lägen men jag hopaps på att vi har det i alla fall.

 de vi hålle rpå med gust nu här hemam är bakarbröd  gör nyponsoppa, viker tvät och städer.  och sanrt dags med att lagga till litte lunch med. får se i fal jag får i hopp allt här hamma.

Sist jag städade va rju i onsdas men jag han ju inte så mycket för jag fick ju åka i väg på arbetsinterjuv som lsutademen att jag skrav på papper. :) men det är bara att extar jobb men bättre en inget.


Kommentarer
Postat av: sandra

Kul med lite jobb =) Hoppas det bara blir mer =)

2010-10-08 @ 12:04:22
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!