lördag jobb o fart om kring

  då var snart lördagen över. o min lördag börjad emed att jag jobbade .. och för den som ha rmissat så jobbar jag med babysim nu på lördagar mycket roligt o mysigt.:)  och sedan vart det ut till svärföräldrarna där vi åt lunch/ midag  väldigt gott mätt o tröt vart jag men inget sovande vart det.  vi åkte hem i full fart för att R trode att hanksuell i väg men så vart det iten så vi hade stressat hem i onöden och det tycte jag var midre roligt vi åkte i väg o köpte osslite lördasgodis o oliva fick sin 3 godispåse. Men det är itne mcyket hon får  det rä väl max 10 bittar o allt är i skum eller sådan här majsbolar. dom är favorit. men det sker itne varje helg att hon får det. men hon hade fott en penga va en snällfarbor som min bestemor tjener o hon fick välja sjävl att stopa dom i sparbösen eller handal o först skuell hon ha glass sedan ändrade hon sig till godis så det var hennes val.  efter det avrt det att åka till min föräldrar där det vart att hämta sängen som har varit min engång i tiden sak läga ut bild på dne i morogn tänkte jag men i dag fick den sova i bilen.  så snart får hon en ny säng en säng för stora tjejer så får se vad hon tycke rom den.  ja sedan vart det ut till svärföräldrarna igen o lämna av lite sakaer o sedan hem  där vi har titat på tv lite gran o mystmed morotsstavar och gurkstavar med en god dip. mumisgt gott var det i alla fall. nu sak jag  ta mig till sängen för jag känner  på mig att det blir en tidigt morogn. ha en bra kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!