ledig dag.

I dag är det inget jobb vilket tjäns båda bra o lite tråkigt i kroppen känner som att jag kunnat haft ett  morogn pass o sedan vart hemma ubnder dagen . Men nu så jobbar jag inte fören på torsdag o så är det ju att vara timmare. det kan va mycket  en veklcan o inget en annan vecka o bara några få en annan. Men det är skönt att va hemma med i dag. 

jag o oliva sak snart ge oss i väg här o sak ta oss lite tur vart vet jag inte riktigt än.  vid två tiden så ska jag Träfa sara en vän som jag hade på gymnasiet som okcås har barn. vi stöte på varandra här nere i centrum och hon hade flyttat hitt så  vi sa att vi skulle ses så  baran  fick leka det är 1 år i mellan dom så vi får se hur rolgit dom tycker det är. oliva är ju van nu efter dagis så tor inte det är några problem.  ser i alla fall fram i mott att träffas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!