helgen är här.

  då har vi värkligen gått in i helgen .  det är kördag i dag o jag och prinsessan har bakat lite i dag.  och det vart lite läskigt tema på dom *ler*  för det är ju alla helgona nu.
 det vart ju några styckern gjorde då så får väl se vad vi gör med dom för vi lär inte äta alla själv  kan jag ju säga  vi har gjort 8 stycken med  gfrosing på och  så är det  5 som är utan för det  är inte så bra o frysa dommed frosing på.

Annars så är det att ta o besöka gravarna där man har några nära o kära som ligger för o tände ett ljus i mörkret. för det  hör ju till alla helgona helgen.  och så har vi ju några styken som fyller år med  i släkten.

Så jag vill säga GRATTIS till min MAMMA som fylle  går i går. och grattis  till min mosters kar som fyller i dag. ETT STORT HIPP HIPP HURA TILL ER

 ne nu sak vi  ta o äta något lät här hemma o sedan så bär det väl av ut en sväng i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!