god morgon blogg värden

hej på er alla där ute som har vaknat till liv eller som har vart vakna länge. Jag r nog en av dom som har vart vakna länge fast jag bara hade velat legat kvar i sängen i dag.  Men kl 6 var jag pigg.

ja va sak ma säge haft en rba helg med att jag har  vart på tjejkväll, jobbat, haft familjemys, kolmården och somnatframför tv.  kunnde inte varit bätre skäns det som.

Annar så bärjar jag nog bli sjuk eller kanske inte sak inte ta ut något i för skot men jag har  lite ont o halsen och känner mig väldigt off. Olivia vet jag inte i fall hon med håller på igen eller riktigt frisk har hon  inte blivit men det börja gå till att gon blir sjuk igen men hoppas itne  i går  var hon väldigt var  o det var nästn så att hon hade feber lika så i dag.
Men hon är på dagis i dag för det är fotografering så jag hoppa att det inte är något.
¨
och så är man ner  börjar ändå så där men sen så går man in på platsbanken o säker jobb o så finns det inga som jag kan söka igentligen men gör ändå o det blir man bara nere.

Men i dag är det kanelbullens dag:) hura hura. så munsa på.
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller också på att bli sjuk, eller förkyld iafl..

Kanelbullens dag är najs, dock äter jag inte så mkt bullar =)

2010-10-04 @ 10:07:13
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!