första passet klart.

Försat passet är avklarat började 5.30- 9.30 sedan jobbar jag fårn kl 17.00-21.30. så här näst är det prinsessan som ska hämtas hem. och då blir det mys  på hög nevi  för jag tor det inte bara är en som behöver sova midag utan två.
Känner mig lite tröt nu, men dte kna ju bero på att jag gick upp kl 4 i morse, och inte komm i säng fören kl 22.15. För jag kunde ju inte missa Grey som var i går.

ne nu  ska jag ta o klä på mig mina ledighetskläder. och  varva ner lite till.. risken är väl att man somnar om man lägger sig framför tv så ingen ife att utmana ödet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!