Det vart mycket shoppat i går!


 i går  shoppade vi alla som var på resen loss tror jag i alla fall. Jag gjorde i alla fall det. inte till mig själv o robban så mycket men  jag har nästan köpt en helt ny garderåb till oliva så nu har hon kläder att växa i och att ha på sig.
 det som vart handlat var.
Vinter jacka o termobyxor
2 Halsdukar som man dra över huvudet.
3 par Vantar
3 par strumpbyxor
4 t- shorts
3 tuna långärmade tröjor
1 skjort kläning
1 alfons kläning med lång ärm
1 joging dres med alfons
4 par byxor
2 par jaens legings
1 pepakaksdres till jul.

sen så vart det handlat en hel del  leksaker med. och finger färg o lite roliga saker som hon kommer få när hon fyller år för det är ju inte lång tid kvar,  nu när man rablade upp allt så skändes det ine som så mycket man det ser mycket ut  nu när det ligger  i fotöljen här hemma o väntar på att  jag sak ta hand om det.  och det har jag tänkt görnu med. ska nog slå in olivias paket med tror jag så har vi det gjort o så slipper man att hon kanske råkar se vad det är o vill leka med det. 

Det vart ju självklart en massa mer saker handlade. Till Robban vart den en as snygg stikad tröja som är vitt med knapar och dradskedja  en L´oréal men expert Hydra energitic  och godis.  till mig själv så vart det en massa scrapbooking saker fans hur mcyket som häls o jag kände mig som ett barn i en godis butik.  bara ville ha mer o mer. men jag kunde begränsa mig. vart en det tillbehör bara som man utsmycker paprerna med var nära på o köppa mer papper men där sa jag i fån till mig själv få bli nästa gång. och så köpte jag mig en hårfön för det behövs nu när vintern är på infart för då vill man  inte gå utt med blöt hår o min är ju helt förstord funkar ju itne o lyckas man få i gång den så luktar den bränt och så kommer det bara kall lluft. vart även en löpare till vårat köksbord och lite saker till köket.  En sak är ju i alla fall säkert men kommer ju inte där ifrån tomhänt. patrik som var med hadlade också på en massa så vi hade det riktigt trevligt o myssigt där tillsamans. Så jag ser fram imott nästa år med o hoppas att man kan föja med denna gången med. För  det är så trevligt på denna bussresa. har åkt med många olicka med denna är den bästa som jag åkt på.  Ne nu ska jag ta tag i alla saker här hemma så jag får ordning på det inna jag ska hämta hem prinsessan  o sedan så är det jobb som står på schemat i dag.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jäklar vad shopping! Kul. :)



Åh vad roligt det lät med kyrkan. Får se om man hinner dit. Hur dags gjorde man kransar då? Alvin är lite halv förkyld så vi får se om vi kommer iväg. Hoppas!

2010-10-13 @ 07:19:19
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!