är det bara jag som är vaken?

här hemma har jag klivit upp för ca 15 min sedan. i dag bär det ju av till ullared o så behövs det går upp tidigt. Så i dag är det stor shopping på gå. Har tänkt att i alla fall hanlda hem allt som  våran prinsessa behöver till dagis till vintern. så hoppas på att jag ska finna en del i alla fall. och att jag får en underbar resa.

När man titar utt nu så ser det så lungt utt skäns som att det bara är jag som är vaken o inga andra. här hemma får jag tassa på tå för o inte väcka någon prinsessa som sover lite halv dåligt gust nu. annars så är det väl bara att göra i ordning sig nu så att man blir klar o sedan gå utt mott första bussen som ska ta mig ner till resecentrum där jag ska möta upp patrik. vi hoppas väl med på lite mer sömn på bussen kan jag tänka mig i alla fall jag.  ha det så gott nu i alla fall om 1 tim och 30 min så lämnar jag er här hemma bakom mig ett tag så gör inget dumt nu .. hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!