tiden går sakta.

i dag känne rjag att tiden går sakta men det kan ju även beror på at jag känne rmig väldigt slö i dag man hoppas att jag komme ri gång  innan jag ska börja jobba för då kan jag inte sita o såsa mig.

sitter gust nu o väntar på klockan så den ska tika på så  jag sk ta mig i väg ner till dagis för o hämta hem våran prinsessa. och kanks ehoppas på att hon är på lite betre humör för det svajade väldigt i dag innan vi gick till dagismen även så barn har ju sina dåliga dagara. och hon har väl sin i dag kanske. annars  när vi kommer men så blir det att förbereda in för maten så jag hinner äta inna jag ska i väg till jobbet. 
Och självklart lite buss o lek för det går ju itne att hålla sin unden i från.

Vad säger ni om vädret ute nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!