Stora tjejen

I dag fyller fåran prinsessa 2 år o det har vart kalas här fårn morgon till kväll. frukost på sängen med paket fick hon av mamma o pappa i morse o sedan har det vart förberedelser in för att främandet skulle komma. Lyckat vart det o hon fick så mycket pressenter så.
Av oss fick hon finngerfärg, en ny docka, figurer att säta på vägen, och runda kloser som man kan byga torn med.  sedan så har hon även fot en ny dockvagn och badskum och duschtvål,kriter o målarblok, lego, sagobok, köksredska o en kastrul, pussel, peparkaksformar, kan ha glömt något med.  och dte var en hel del o han vart så glad så o var ducktig flicka o takade alla för paketen . är så stolt över min 2 åring.

Nu ligger hon o sover sedan 2,5 timme tillbaka och är nog helt lsut efter allt bus o spring o lek med alla leksaker. o vill tacka er alla som var här i dag mycket trevligt. o tack för att ni uppvaktade vår dotter på hennes 2 års dag.

I morogn är det kalas i gen o då kommer min sida av släkten i dag var det robbans så då blir dte mer paket öpning för vår prinsessa. och det ser hon nog fram i mot. sak bli rolgit o se hur  hon kan dela med sig till  tuva i morgon. Men nu sak jag at o av runda  är helt slut själv efter alla förberedelser och bakning här hemma. stod til kl halv 10 i  går o bakade o gjorde tårtorna til i dag o i morogn.  men god vart den i alla fall.  tur det. för annars så had ejag nog gråtit stora tårar för alla tid o besvär jag har haft med dom.  men  nog om det sammanfatar nog  det hela i morogn om jag orkar o har tiden.  ha dte toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!