stakars liten inte lätt

Ja som jag skrev så är ju inte olivia frisk här hemma. väldigt tråkigt är det. Men  man kan ju itne gör  mer än att ge det läkaren har sakt. jag jobbar hela vekcan men som tur är så jobbar jag kvällar  nästan alla dagar.  och så har vi bestmor som ställer upp o har henne med för hon får itne va på dagis för ögoninflamation är tycdligen väldigt smitsamt. men hoppas det går över snart. öggat har blvit bätre sen vi fick broparna till det men hon är förkyld med så näsan riner och hon har hosta . Det räkker ju aldrig med en sak när det gäller branen känns det som.  men så är det ju dom sak ju möta en hel den basiller innan dom är 3 eller vad det var för åller.

Annars här hemam så håller vi på o planerar inför Olivias två års dag. Vad det sak bjudas på o så vidare.  har faktist börjar baka lite. och det blir nog mer under helgen bra att för bereda sig tycker jag. så slipper man stå o göra allt smma dag eller dagen innan.  Tiden går så fort o hon blir änu 1 år äldre. mycket tankar som rör sig i huvudet men det kommer ett inläg om det sedan.

Nu ska jag in ta sängen så jag är pigg o utvilad i morogn för dom två senaste nättern har det inte var så mycket sömn vill jag med ge. men jag har klarat av dagarna o mina uppgifter i alla falll. sträker på mig:) och känner man faktist stålt över mig själv.  i morogn vänar ett kvälls pass att arbeta va men det går fort tycker  jag.  så på dagen är  sjuka prinsessan med mig och på kvällen med pappa. :) God natt på er då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!