nu igen

 ja då var det dags igen .. och med det år menar jag att oliva har blvit sjuk igen. inget roligt där här . att dom är frisak en o sjuk sedan. Men jag hoppas det går över snart. Det är snorigt hostigt ögonen riner o det ärlite gägift så hoppas att dteitne  blir ögoninfalmation igen.  för sist när gon fick det så börhade det så här med o seda så var det bara ö gonen kvar och vi fick gå till läkaren o få ögondroper. men  ska itne ta ut något i förksot. Men det är tråkigt det är ho jag hatar att se henne sjuk.  och lida när  hon bara sitirar o är varm av feber o inte orkar mednågot det gör ont i en på något sätt..  Men så ska dom också möte en miss mängd med bakterier så man får väöse det så.. :) så  det blir nog inget dagis denna vekcan i alla fall eller vi får  väl se det blrjade i lördas natt  så det kanske försvinner fort men jag tvivlar på det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!