myss med mig själv.

prinsessan sover sen 2 timmar tillbka o jag är själv hemma här. finns inte så mycket o göra för jag har gjort allt redan . så jag tog och una mig lite mamma lyx mys på egenhand. Gjorde i ordning ett bad med sum och levade ljus på badkarskanten o gjorde mig en ansiktsmask o hoppade i mycket skönt vill jag lova låg i vatan i 30 min o det är nog rekort tror jag.  brukar itne kunna ligga i badet så längge. nu väntar en bannan på mig vid tv  som kvälsmat o sedan så blir det nog en tidig kväll i säng. Eller man vet aldrig. men jag tor det i alla fall..

Det är sådant lyx som man måtse ta sig tid till att una sig i bladn som förälder o inte bara gör allt som är bra för sinan barn o tänka på dom hela tiden. men måste ta hand om sig själv o jag känner det att en sådan sak det ger mig så mycket lung i kroppen energi och kraft.
Det får mig ett le enumer o så vidare så glöm inte  bort er. det är lätt tro mig jag vet för jag gör det ofta. men  så får man sig en tankeställar när ,man tar isg tiden till att göra något sådant. i lungn o ro och kunna tänka o fundera över livet eller vad man nu tycke rom att tänka på.

I morgon så kommar min familj hitt och sak häls apå och  vi sak äta lite lätare lunch i hop.  hoppas det bölir trevligt  o så hade jag tänkt att baka lite med. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!