man kan ju ha roligare.

I dag så är det tvätstugan o lite plok här hemma som står på mitt schema o sak försoka bli klar med allt inna prinsessan ska hämtas fårn dagis. och jag tor jag ligger bra till. Gust nu så  dricker jag kaffe och ser på unga mödrar i norge för det  hade kommit ut nya av snitt o det rä ett pogram jag älskar att se på för man  känner i gensig så i deras vardag tankar o funderingar. nu sak jag ner till tvätsugan igen.  jag vill igentligen bara att robban kör i väg våran trasiga  så vi akn hämta den andra vi har fott så jag kan börjat tväta hemma för då kan man tväta undan för undan. för nu så  får man ju spara i hopp så det blir lite maskiner tvät.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!