kvälls pass

 i dag jobbar jag kväll så nu har jag lagatmat o plokat in i disk maskinen så där är i gång här hemma .  och nu ha rjag ca 25 min inna jag måtse3 gå hem i från. Det är skönt att jobba o jag är på bätre humör märkar jag när jag jobbar med.  är väl det att man kommer ut o gör något utanför hemets vägar bara.  jag skulle ha jobbat deta pass o sedan torsdag kväll och fredag dag men jag fick jobba i morogn med och onsdag så blir jobb hella veckan och det 'är ju inget man takar nej till.  i alla fall  så gör  inte jag det.  var på möta med chefen där med o vi pratade om hur det såg ut för mig o så. det är båda bra o dåligt.   nu är det moraträsk här hemma olivia står o härmar dom   dansar o styr .  rolgit att se tråkigt att vi missa dom i lördas bara.  tror olivia hade uppskatat det mcyket.

Olivia har fott ögoninflamation med här hemma så i dag har vi varit hos läkaren så  hon får itne va på dagis på 3 dagar.  så får se vad som sägar på dagis i fall hon får komam på fredag . annars under vekcan så ha rjag ju en så snäll bestemor som ställer upp på oss o har henne medans jag jobbar i morogn o eventuelt onsdag.  hoppas det blir bra lite svårt att få i dom där öggondropparn i öggoen på henne. så hoppas robban  fixar det där nu när jag är i väg på jobb.  svårt att göra det själv bätre när ma är två.. men emn  ska ta o kl mig o gå.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt att hon gått ajaj i ögonen..=(

2010-11-02 @ 09:10:07
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!