klockan tikar o jag måste bli lite pigare

Klockan går fort här o jag ska ta o dricka upp mitt kaffe och  paka i hopp saker. för jag sak jobba min forsta natt så då behöver man ha med sig lite saker inte bara mat utan lite mer. men det kommer nog gå bra o jag ser fram i mott det hella. får se i fall jag kommer i håg vad det var jag skulle gör och gå till väga när vi sak bäda med det löser sig det gör det alltid. så länge jag gör ett bra jobb så oroar jag mig inte så mycket. men känns konstigt att vet att jag ska sova utan min dotter o hemma hos någon man inte känner så väl.  Eller rättare sakt inte är vän med.  börjar i alal fall nu vid halv 5 så det är itne långt kvar o jag går av kl 9 i morogn biti så ha en bra dag o kväll o natt nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!