kaffe o lite till kaffe.

Va o lämnade Olivia på dagis i dag o för er som ha rmissat det så ska jag  då berätta att du snöar här i norrköping. och blåsser en massa. det är helt vitt på trotoarer och på gräsmatorna. och snön har även fastnat på träden det så så finnt o myssigt så.  ni trode säkert att jag skulle klagga en massa med det  hade jag inte tänkt att göra. Tycker om snön det gör  jag bara det är mottligt mängder på det hela och inte blåer allt för mycket. i dag fick man ju lite piskning i asiktet när man gick av snön för att dte blåste. med  det är ju förta gången så  nu ha rman ju itne hunit trötna på det så man klagar över det. Och blir det itne som föra året så är det nog ingen farma med det hella för då vart det itne i motliga mängder.  man kunde ju knapt ta sig ut  i snö o vädret visa dagar men vart ju in snöad o så vill vi inte ha det.   så nu drickaer jag kaffe o lite till kaffe  för att få upp värmen lite efter min promenad till dagis o fårn dagis.  och så blikar ju utt på  snön när den faller ner. :)

Olivia sa så här i morse.  Mmmma i dag komme det massa snö. ställer isg upp i sängen o tiat ut. Mamma sön ute. med ett stort leende på lämaran o så hoppa man i sängen . skuell till alla fönster o tita så det var snö ute över allt.  och så vinkade vi hej då till pappa i fönstret som vi alltid gör när han  går till jobbet. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!