energi saknas någon som har över

Känner mig inte utvilad än gick o la mig i går vid kl 8 på kvällen. jag vaknade vi 3 tiden o kände mig pigg o ville gå upp men  tänkte det kan jag ju inte  det är dags att sova o jag bnehöver sömnen men nej nej.  fick ligga där o frida o vända på mig en massa innan jag lyckades tog i alal fall 1 o en halv timme. Känner mig tröt o kanske borde sova lite nu men  är rädd för att jag kommer ha svårt att somna i kväll eller att natten blir lika dan så  jag får hålla mig vaken . känner mig även vecka o dag villd efte rjag jobbade natt för mig är det som tisdag i dag fast det var i går. Sedan sitter jag o velar lite fram o tillbaka på vad  det ska lagas för mat i dag och i fall jag ska hämta hem tösen tidigare på grund av att jag är så rast lös o tröt  så då  kan hon få fart på mig men får se hur det blir  nu ska jag i alla fall ta o drika första kopen kaffe o se i fall det gör nogåt susen o dusen i kroppen sak ävne in i en dusc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!