vad sägs om vädret.

här är det sol ute o himmelen är blå i dag med. fast dom har sakt att vädret inte skulle bli så där väldigt bra. Men för min del  ger dig mig bra ett leende på läparan o möjligheter till en massa utebuss med prinsessan.
I går var vi nog ute i 4 timmar allt som allt om inte mer.  Men vädret vart sämre framåt eftermidagen så det vart kyligt ute. inget vidare sommarvärme.  Men den komme rnog dne med så somåning om.  jag är bra glad åt att det är över 10 grader o solen lyser gust nu. självfallet vill man ha mer värme men det kommer nog med tiden.
har itne några planer över dagen mer en att en gammal klasskamrat skuell höra av sig o vi skulle eventuelt ses. Men inget är planerat mer en att vi ksuell höras av. Så lite lek med prinsessan hinns med inna för vännen mig har jobbat natt så  hon lär nog behöva lite sömn.   nog nu nu ska vi ut till värden o solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!