trots vädret.

 i dag avr vi ute på djurön för o hälsa på robbans morbror och hens fru som nyligen kommit hem fårn det varam thailand. Var väldigt trevligt o träffa dom o liva var lite blyg i början man det släpte efter ett kort tag.  vi  fikade o vi åt god mat . robbans morbrosr fru lagar så god mat  så det är inte klokt.  mm tror jags ak gå kurs med henen så jag får lära mig lite så  får jag mjuda på midag sedan till min goda vänner.  men nu så  håller jag på o få oliva till ro till att sova o sedan så  har jag lite ensam mys i dag i alal fall ett tag robban är ute en sävng med sina vänner.  men kommer nsart igen hem tiden brukar gå rätt fort. så nu är det sommarkryset som går på tv här hemma.   vet inte i fall dte blir någotn eurovison  för min del sverge är ju endå inte med. Så det känns som det kvitar. o med alal dessa delfinaler o grejer så trötnar men tycker jag.  hoppas ni med får en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!