nyligen hem kommen

 vart brota hela dagen hemifrån.  dagen börja med  att kliva upp ur sängen som vanligt o  sedan var det dags att se till att väskan var klar för att åka i väg till jobbet o jobba.  det gick väldigt bra i dag på jobbet och olivia o robban kom o badade dom med i sista gruppen oliva vart så glad o hade sådan spid i kroppen.  men efter var hon så tröt så hon skuell itne göra något av det vi tycket hon skulle göra som att duscha o  få i sig något att äta.  men hon fick duscha va sig i alla fall och hon vilel ha mackan sedan efter hon hade duschat sedan vart det ens äng ut till robbans föräldrar med tanke på det finna vädret.  Så där har hon sprungit om kring o vatnat blommor sig själv o stenar mm.  och lekt med all grus dom har på gården. ja hon har det så roligt o trevligt när hon är det ute så det är nästan så man önskade att man själv bode i ett hus.  Emn jag  är itne någon hus människa i alla fall tor jag inte det,  det  blir ju så mycket att hålla på med i längden man jag ksuell kuna tänka mig att att köpa en lägenhet.  Men det 'r något som kommer i framtiden .  nu sover oliva ett tag o jag hade tänkt mig  att sätta på lite kafe o sätta mig på  våran balkång en sväng o njuta lite till av det finna  vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!