jobbat

 har jopbbat i dag o akn ju inte skriva så mycket mer en att dte  har varit på frestande på på humöret kropen o  på hur man mår. men sådant kan det va i bland kan inte gå in så mycket mer på ditaljer för då bryter jag mot sekretesen.  och det är ju något jag inte vill göra.

Annars n'r det gjäler saker på jobbar fronmten så  har jag sökt några jobb tror nästa jag har sökt 4 eller 5 jobb denna månad o det är jag väldigt stolt över.  För jag  är ju hemma med oliva till agusti o det  är ju könt med. för då har vi  en till sommar med varandra.  något jag trivs väldigt bra med om  jag  får medge.  men får jag något jobb så  är det klart att jag tar det ag takar ju inte nej. För  det känss ändå som att det kan bli rolgit att komamut o jobba som valigt igen .. annars så har jag väl funderingar på att plugga men är itne riktigt säker på det. Siyyer ju nu här hemma med två kurser som jag håller på med som jag har gjort vid sdan om när jag vart mammaledig så  sak bli klar med dom först.


olivia var inte med mig o jobbade utan hon var hos min Bestemor alltås hennes åldermor. Något jag är väldigt glad över att vi har henne som  ställer  upp så  på oss att hon kan ta oliva när det behövs så där några  eller någon timma  där i mellen jag börjar o robban slutar. hon är min stora guld stjärna.  Som finns där o lysser man jag vet ju även att jag är hennes så vi tar o ger till varandra.  jag äslar dig bestemor. med hela mitt hjärta.   det bultar hårt för dig.  och det vet du fast vi kan ha våra små gräll eller vad vi ska kalla det.  men dom är nog bara av ren kärlek


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi kommer! Ni då? Det är ju sista gången nu =(

2010-05-20 @ 08:45:58
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!