hundvakt

I dag så  sak jag olivia vara hundvakt till min bestemors hund. hoppas det kommer gå bra. brukar itne va några problem man  jag tänkte att han skuell  få vara här med oss o att inte vi var hos bestemor. Så hoppas att ior kommer vara snäll mot vovven för han är ju inte så van vid hundar. men dom har träffats förut. men sådans som märks sedan när han kommer hitt om vi itne ångrar oss o är där.  annars så sak jag en sävng sedan till min mamma o ge henne henes morsdags present för vi  var så trötta i går så vi åkte inte ditt o när vi ändå skuell ditt i dag så tänkte vi att vi tar två flugor i en smäll. så hoppas hon kommer bli glad över sin present. robbans mamma fick sin i går o vart mycket glad. hon fick även en baden baden av sin yngsta son o den var riktigt fin nästan så  jag vart lite avis ksulel kunan tänka mig att ha en sådan på våran balkång  den så så skön ut. men jag testade den inte själv i går.  men nu så sak jag göra i ording oss här hemma så vi är redo för dagen o det finna vädret som är här utan för.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej hej. Hur har ni det i detta sköna sommarväder? Allt bra med er?

2010-05-31 @ 12:23:45
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!