eftermidag redan

 då är eftermidagen här redan o oliva har både sovit o ätit så nu sak vi snart ut en sväng till. hade jag tänkte mig jag trivs att va ute med oliva o det är ju bra för barna med. Annars så har jag skrivit inköpslistan till storhandligen medans oliva sov midag så nu är  den klar med. Så hoppas på att det blir av att åka o handla  i dag. I går var det så mycket annat som kom i mellen med aktiviteter. Så vi hoppade att åak o handla då men det är ju itne så att vi inte ha rnågot i våran kyll eller frys. vi har saker som vi kan äta o leva på men  dom behövs fyllas på lite grana. 
 så nu  kommer vi ut en sväng värden så förbered er för oss.  hahah
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!