dop dag

 Olivia har sin första dop dag i dag.  Så det är hennes dag  i dag med. kommer så väl i håg när jag stoid där hemma o gjorde i ordning oss och fixade med allt. in för doppen för o se till så att vi skuell få med oss allt dopkläningen, kakor och allt till olivia som skulle med.   så på så sätt saknar jag inte själva dopet för det tog så mycket tid o förberedelser till det. men det är ju så. Man vill ju att sina barn ska få det bästa av det bäsat liksom.
 men dagen blev väldigt lyckad i alla fall.  så  vi får väl se hur vi ska fira deta. 

Det är även norges natiolaldag i dag o jag  är ju helv norsk så jag könner för dena dag. jag har vart uppe i stockholm o firat denna dag vart här i stan o firat den o går i tåg. Så nu hoppas jag på att något år att vi åker till Norge o är med min släktingar o firar denna dag.  skulle va roligt att se huir dom firar. 

Vi sak även till bvc i dag  tråkigt för tössen på sin  dop dag men så är det så hoin sak få en spruta o sedan så är det ju dom vanliga kontrolerna. Så hoppas det kommer gå bra.  Det brukar ju gå bra så är itne så oroligt över det hela. Är i sådana fall mer orolig för mig för jag mår itne bra förskylningen har tagigt tag i mig änu en gång.  Så känner mig inte riktigt bra. och inte sovit något vidare.   och så ha rjag ont i naken. vet itne  i fall det är  för att jag sover så dåligt o liger o späner mig eller om  det beror på annat. Ont som fan gör det i alla fall.  nu ska vi göra i ordning oss här så vi är klara när det är dags.
 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj vad fort tiden går. =)

2010-05-17 @ 08:40:59
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: malin

Gratta henne på hennes dop dag från mig ;D

2010-05-19 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!