det var itne bra sjukdom

 nu när vi varit sjuka så har även vår dotter fott två nya tänder i övrekäken och lit elängre in så man har itne sätt dom på samma sätt som tidigare  jag tyckte att jag såg en när vi var o simmade i går o sedan på kvällen så såg jag att dte var  två  så nu har våran prinsessan 6 tänder uppe och 4 nere.

det  roligaste var nog att jag och sandra som jag jobbar i hopp med stod o pratade om tänder på våra barn och då sa jag att jag väntade på att oliva skuell få några mer tänder nu för det har gott et tag sen hon fick några. Nu har hon fott två till o det rä vi glada över.  vi fick ju även mer förståelse i varfrö hon vart lite sådär med maten den här veckan med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!