då var det morgon

morgonene är här o vi har kilvit upp o ätit våran frukost här hemma.  Men när vi hade varit veckan i 15 min så öppnade sig himmelen o ner kommer det en massa rengn. så i dag är det inte soligt o varmt.  Så jag får väl se i fall det blir något att gå ut i dag.  Men  får se jag  vill inte ut i rengnet direkt med tanke på att jag inte är riktigt bra i än  min förskylning håller säg kvar i mig den vill itne riktigt släppa tagen men i dag skäns det som att det är på väg att göra det. Men sak inte ta ut för mycket i  förskot nu. men  hoppas kan man ju alltid göra.  sak även jobba i morgon så då vill jag inte att jag förverar det hela med att va ute i rengnet o bli våt o kall. men  får se dom  sa  i går att dte skuell va  lite uppehål till o från. så vi får hoppas  på det så komer vi ut en lite sväng i alla fall. Olivia älskar ju vatenpölar så hon vill nog ut  vilket fal som hälst bara för att få hoppa i dom lite gran.  he en bra förmidag då  och eftermidag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!