bvc

Allt gick bra hos BVC i dag. men Olivia ville inte riktigt gå in på rumet . ungifär som om hon viste vad  som ksuell hände. alla undersökningar gick bra men med lite protest i fårn den lila viljestarak olivia. Men hon har gått up o hon växer som hon ska så det är som det ska med det.  Men att ta sprutan gick bra men det tog ett bra tag inna hon lungna ner sig efter åt.  Och det började blöda så mycket där hon hade stukigt vår töss. så plåstrer vart fult med blod direkt något jag itne vart med om tidigare.  men det avr bara o ta bort o hålla ett lätt tryck på det med lute pappaer o sedan sätta ditt nyt plåster så det var itne så faligt.

Annars så kan olivia.

säga mer en 10 ord.
kan stapla mer en 3 saker på varandra.
hon kan peka ut olivak kropsdelar.
hämta saker man ber henne om.
sitta på pottan.
 gå själv åt däntligt utan stöd
springa.
mm

Det var några va dom sakerna hon prikade för i dag på bvc besöket.

nu ska jag se på  unga mödrar avsnitt på datorn tycker det programet är så bra.  har titat på det från o till sen innan jag vart gravid med olivia. Vissa kan man iritera sig på o andra kan man sätta sig in i deras situation.  Men verkar itne som att det vill fungera sitter o försöker  få i gågn det samtidigt som jag sitter här.  ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!