vad står på schemat.

 På scehmat i dag så sak det  inte hända allt för mycket. men   jag o oliva sak ta oss ut i det finan vädret o möta upp Leha och vi sak  ta oss till maxi hustet o gå en sväng där i stället för stan som vi alltid tar en fika på så då kom jag på att vi kan ta oss ditt. sedan så ska jag även tita på födelsdags present  för det finsn ju några som fyller år med.  och så är det ju påsk snart :) undra i fall man får några påskägg i år. hummmm.. hoppas att man inte blivit för stor än.  Men något roligt har jag o robban sakrt att vi sak fixa till olivia. för något godis får hon inte äta än så  hon får   nog kläder, skor eller leksak  av oss.  får se vad vi hitar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!