städningen

 det går bra för mig.

stora toan [x]
Gäst toan[x]
Klädgarderob[x]
Vinterkläder+ skor[x]
Balkong[x]
Olivias rum [x]
Kök []
V-rum[]
Sovrum []
hal []
Kläder [x]
TVäta [x]

på god väg eller vad säger ni..
inte så mycket kvar man  dagen börjar ju lida mot sitt slut. och snart så sak jag möta sandra med så får se  i fall jag blir klar med allt i dag . men förhoppnings vis så hjälper robban till för han komm hem för ett tag sedan.



 lite bilder på min städning . men jag efter lyser några skor för  en är ensamn och ett par svarta låg skor saknar jag med  och det är även dom som jag använder när jag serverar itne så roligt. :( kan ju på peka att det itne så så bra utt inan jag plockade i ordning på allt.


Kommentarer
Postat av: Leah

Jag undrar vem det är som äter upp våra skor när vi flyttar? Konstigt det där att de bara försvinner.



Kram

2010-03-28 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!