På promenad genaom stan

 I går så  var jag ju en sväng på maxi huset med leha och oliva var ju självklart med.  Vi tog oss ditt och gick enm sväng i butikerna o kolade och så åtv vi en lätt lunch i hopp och så  gick vi mott plantarsen för jag ville kolla på frön för jag har en plan på att jag sak planera lite växter i ett växthus på våran balkång . O jag tänkte att det skulle va lite kryda och lite sådant.  Men jag titade  bara kom inte hem med något mer där i fårn än katt gräs som  vi odlar nu här hemma för jag är så tröt på att  vår lite kisse katt äter på blomorna. Men det är bra när blade en visna. Så jag hoppas på att  det här hjälper oss att han inte  äter mer på blommorna.  efter får tid på plantarsen så gick vi tillbaka till maxi huset för  vi skulle lada på busskort där möta jag även min moster med  sitt baran tuva och min mormor sedan åkte vi mott stan där vi bästemde oss för att ta en  fika o så gick vi till några afärer i stan med som inte fans  på maxi huset.  så det vart en resa och en promenad genom norrköping i går för oss men det var så trevligt o man tänkte inte på klockan. och den ahn bl halv 7 inna vi var klar och vi var välö hemma till kvart i. så det vart matlagning  vkälls mat för den lille och sedan tog vi kvällen med dunder o brak alal i familjen . var tröt o behövde en tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!