inte bättre

Olivia har inte blivit bätre i magen så nu har det gått 5 dagar så jag tog o ringde till BVC och rådfrågade lite va dom tyckte jag ksuell göra o hur länge detta kan på gå utan att det är faligt för henne.
Så nu ska hon äta så mycket flytande som möjligt för o göra det skonsamt för magen o så har vi varit  till apoteket o köpt semperdropar som är  för magen  den ger  magen dom goda bakterjerna.  Ska även ner till afären o se i fall det fins någon majsgrött!! Någon som vet i fal deta finns ????   vet att det fins majsväling men ha rinte hört något om det i grött form. men det sak va bra för oliva nu i alla fall.  Hoppas på nu att magen blir bättre.


Har även ett tipps till er. Gallerix har 50 % ner på stan i hela butiken.  såg det när jag gick för bi där. men hade inte tiden att gå in o se efter själv. men är det så att man är ute efter en snygg tavla så är det ju rätt tillfälla att slå till nu eller om man är ute efter någon särkild ram. För  dom är ju inte så biliga där. Så däer är mitt dagens tips i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!