hem juva hem

I går kom vi hem och resan gick bara bra prinsessan sov sig igeneom nästa hella resan hem.  så det avr rätt skönt det med.  Så i går  när vi hade tagigt upp alla pakning så gick vi ner till centrum o köpte oss en pizza för  alal var hungriga o vill ha n¨got på en gång . o så gick vi in på butiken o handla lite mjölk och sådan som var lsut här hemma. Jag kan hom till en ren o fin lägenhet som min sötnöt hade städat o gjort fin tills vi hde kommit hem.
Så i dag så tarjag och oliva hand om tväten men sköljmedlet tog slut nu när vi började tvät. så vi  sak gå ner till afären o handla lite o så ska jag hämta ut mitt packet som jag har fott  i fårn gullgrudan. skrev ju ett inlägg för ett tag sedan om att jag avr inen på en sidan som jag hittade ne massa jag vill ha. så jag gick in efter några dagar o gjorde en bestelning. Så nu har den kommit elelr packet kom när jag var i Norge. Så nu  klijar det i fingraran på mig att gå o hämta det o sätta på sakaern jag har bestält. Det var lite så vitt som det avr i norge när vi kom hem i alla fall men  i dag så snöar det en massa har snöat sen vi gick upp  i morse och det har inte vart något uppehål sedan dess. Ananrs vad som händer under veckan  är nog det vanliga för nu är det inte lvo eller semester längre.  sak vl försöka scrapa lite gran med för har ju shoppat en del sådan sak nu när jagv ar i norge. Så nu  är det bara att sköra gärnet.

 nu så är det lunch snart här för oss så   jag sak väl at o göra i ordning något till oss  här hemma men  ha det så bra i blöt snö vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!