Helgen är för bi

nu har vi helgen bakom oss o en ny veckan framför oss. I helgen så  har jag jobbat o jobbat,  och sedan jobbat .. ne men jag ahde praktik på förmidagen och eftermidagen så jobbade jag  på en 50 års fest och serverade o tog hadn om disk och värmde mat . jag och leha var det  som jobbade i hopp på festen riktigt trevligt var det. och vi jobbade så bra i hopp vi  tänkte lika dant kom vi frma till efter ett tag.  så det avr min lördag .

I går så hände det inte så mycket. jag var hel sakada i nacken min och det gjorde så on så ont så jag kunnde inte röra den som jag ville så det avrt att åka till apoteket eller Kronans droghandel sen 19 något sådan står det ju nu. men den hjälpte och vi gick en sväng o titade på folket som var där på ica maxi ananrs så var vi inne i djurbutikerna i går. och Olivia vart helt till sig att tita på alla fåglar råtter mös hamstrar och marsvin o fiskar. det var gund värt för henne. kan jag säg  för hon lös upp som en sol så  då vart hennas dag br ai alla fall.  sedan hem  robban lagade matt jag satt med vetekude på naken med salva på. var sköntmen det släpte inte så mycket.  Men nu under natten så har det blöivit litte bätre får  jag la mig o sova med den varam vete kuden på naken.  mm skönt skönt var det robban avrt avis o vill med  sova med den.

Fredagen så var jag min familj här o det skrev jag ju om då.  men  det avr alla förutom min mamma för hon var  sjuk . Men det vart lunch i hop drak kaffe o pratade. pappa och minsta brorsan gick  och stora lillebrodern stanade kvar ett tag o spleade lite med robban och så lämnade vi av honom på vägen när vi skuell i väg o handla lite mat till kylskopet.

 hoppas nu haft en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!