god morogn

Här  är jag så tröt  vill ju ha sommar altås me det här att dom måste ta en timma i fårn mig bara derför tycker jag inte om .  Jag känner mig inte normal i kropen o det ända jag kan komma o tänak på är att vi har stält om kl för licka dant skände jag mig i går.

Olivia är inte riktigt bra i magen o har itne vart det på några dagar nu så jag hoppa spå att hon blir bätre för hon blir ju så röd i rumpan när hon är så lös i magen o bajsar så mycket . tycker så synd om henne. Så det blir nog att bara va hemma med henne i dag.  Om inget kommer upp vi kanske går utt o går en sväng med. menjag hoppas då på lite bätre väder så att solen kan tita fram i alla fall ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!