glöm inte.

Då var det sommar tid nu då. o jag hoppas att ingen hade glömt bort att det var i natt som man skulle ställa om klockan. så nu får vi sova en timma kortare. men vi får även njuta av solen en timma längre. Tcykte det inte var nnågon ksilnad mer en  att jag avr så slö i  går kväl så jag orkade inte stäla om kl så i morse så fick jag tänka om i stället o tänka att kl är en timma mer en vad man tror. Olivia vaknade som vamligt så för henne spelade det ingen roll med klockan vad den stod på.

I går så va rjag på babysimet o efter det gick jag o sandra till maxi för o så fi oss lite lunch innan vi skulle åka till katrineholm på konvent. det var trevligt men jag var så tröt när jag kom hem. Så jag bar in oliva till sängen o så gjorde jag mig i ordnign o sova jag med.  Robban var ju i väg på klassåterträff i går så hens föräldrar var här på kvällen o var barnvakt till vår prinsessan o det hade gått bra dom hadfe ju fott henne till att sova så det är ett bra teckan. Ja nu sak ajg göra ja  vet itne riktigt va. Men  sätta på lite kaffe vakna till göra i ordning mig eller oss. Så vi är reda för alla äventyr om det nu blir några det vet men aldrig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skönt att det hade gått bra när de satt barnvakt. =D

2010-03-28 @ 16:22:59
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!