främande

Dagen i dag då. Vi klev upp vid 7 i morse som alla andra dagar här hemma åt frukost och sedan så vart det på klädning o lite sådan saker sm hör till morogn bestyren. Efter det så började jag förberede lunchen för i dag kommer min familj hit och vi sak äta lunch i hop. Så vi sak äta broskränger om ingen vet avd et rä så är det som rebenspjäl ungifär om jag ska försöka förklara va det är i alla fall. Så nu ligger dom o drar till sig i marenaden som jag ahr gjort hoppas det  blir bra i alla fall.  sak väl  slänga in dom i ungnene vid 11 tiden för dom ksuell komma mellan 12 och 13 i dag. annars så  händer det itne mcyket i dag blir o ta det lungt.

För under helgen så ahr jag flut upp eller på lördag har jag det  i alla fall.. åter komemr kanske med mer under dagen sedan. nu  ska jag at o städan lite gran
.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att det börjar bli lite mer med babysimmningen för din del?

2010-03-19 @ 20:45:28
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!