dag efter dag.

det ahr ju gått et tag nu  på mitt skrivande men detta bberor på att dgarna bara gått för bi med rusande fart och jag har vart i väg på masa kurser och  fått lära mig så mycket så nu ahr jag massa bollar i luften känner jag. Jag ahr vart på kurs i orskarshamn.vatten med redskap. som ha rmed vattenjumpa att göra. så nu kan jag hålla i vaten jumpa om jag så vågar vill o kan. Ska hålla i mitt försa pass nu på tisdag men det är för jag sak hoppa in o vikarirera annars så sak jag  gå med för o få mer vetsak o känna efter lite. sedan nu så kom jag nys hem fårn stockholm  där jag vart på utbildning i minniskim som är en fortsätningsutbildning på babysimet. Så nu  så har jag det med i mi rygsäk . så här händer det mcyket o så måste man ju även hinan med sin familj. Robban har ju varit borta nu i en vecka med i sälen med sinna grabbar så då har jag  haft fult upp här hemma o ¨så har jag  ju vart borta med.  hopaps ni har haft bra  domm här dagarna som gått o att ni hinnit med en massa roligheter. 

Nu  är jag helt sluit o sak ta o sova. för jag sitter o gespar stort hela tiden.. har  even melodifestivelen på hrä hemam så tänkte jag skuell se vinare o sedan at o sova. Vem vill ni sak vinna och  tror ni att det är rätt person som kommer o vinna ????

 ha en bra  kväll


Kommentarer
Postat av: malin

hej om du går in på www.edhardy.com så hittar di kläderna där dom är dyra men skit snygga :D

2010-03-14 @ 17:20:52
Postat av: Alvins mamma

Roligt med vattengympa!

2010-03-17 @ 12:08:51
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!